torstai 27. elokuuta 2009

Työmatkalla

Tein päivän mittaisen työmatkan. Minulla olisi ollut mahdollisuus ja jopa tarve jäädä yöksi, mutta en halua asua hotellissa yhtään enempää kuin on pakko. Nyt vaan haluan olla kotikolossani.

Ajomatka oli pitkä ja minulla oli aikaa ajatella. Kumma juttu, että tällä hetkellä en ole surullinen, tai edes pahoillani, erosta. En kaipaa eksää, enkä eksystävää. Tänään he ovat olleet minulle yhdentekeviä, I don't care.

Mukavaa on se, että olen löytänyt uusia samanhenkisiä ystäviä itselleni. Me olemme tavanneet netissä ja nykyään osallistun erään harrastuksen 'naiset 40+ klubin' toimintaan. Olen jo kerran päässyt osallistumaan erääseen tilaisuuteen, jossa tapasin näitä hengenheimolaisiani. Tapaamme taas tulevana viikonloppuna. Tuskin maltan odottaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti