maanantai 5. lokakuuta 2009

Lomanaluskiirettä

Enää yksi työpäivä ennen lomaa. Yritän saada jaettua tehtäviä niin, että projekti etenee huolimatta siitä, että minä olen poissa. Tänään pidettiin kaksi palaveria ja huomenna on toiset kaksi. Enempää en voi tehdä, joten saan jäädä rauhallisin mielin lomailemaan.

Olen myös saattanut luottamustehtäväni paperit kuntoon ja eteenpäin, joten siltäkään suunnalta ei pitäisi tulla esiin mitään yllättävää. Kai.

Minua jännittää aika tavalla, sillä en ole koskaan (!) lomaillut yksin. Aina on ollut lapset mukana. Olen yrittänyt laskea matkakassan suuruutta ja luulen, että pärjään 400 eurolla. En tule tekemään retkiä / vuokraamaan autoa tms, luulen että kulutan rahaa vain ruokaan ja hygieniatuotteisiin. Ja yksi naamio pitää ostaa, sellainen seinällä pidettävä puunaamio. Olen ostanut sellaisen jokaiselta lomamatkalta.

Perillä odottaa sininen Välimeri, +25 C ja hyvä ruoka.

4 kommenttia:

  1. Kiitos toivotuksesta! Mukavaa syksyn jatkoa sinullekin!

    VastaaPoista
  2. Hyvää lomaa - ansaitset sen!

    VastaaPoista
  3. Kiitos sinulle, BeeDee. Uskon ja toivon, että takaisin tulee 'uusi ihminen'.

    Take care!

    VastaaPoista