torstai 24. syyskuuta 2009

Viestittelyä

Mies soittaa minulle lähes joka ilta. Vain yhtenä iltana tuli tekstari, jossa hän kertoi olevansa töissä ja kaipaavansa minua. Aika suloista, eikö?

Tiistaina (tänään on torstai) hän kertoi soittonsa aikana olevansa jo vuoteessa ja että aamulla on aikainen herätys. Puhelimme melkein tunnin verran ja oli oikein mukavaa. Toivotimme hyvät yöt toisillemme ja mies jo muutaman kerran haukotteli. Minä puolestani olen iltavirkku, jos kohtaa aamuvirkkukin :), joten puhelun jälkeen tein kotitöitä varmaan lähemmäs tunnin ajan. Mietin miestä ja mieleeni tuli tarkistaa eräs yksityiskohta hänen profiilissaan.

Minä olen perunut profiilini (koska tapailen tätä miestä), mutta meillä ei ole ollut puhetta siitä, miten niiden kanssa toimitaan. Siksi ajattelin hänen profiilinsa olevan olemassa. Kyllä se olikin. Ja mies online.

Keskiviikkona miehellä oli minua kova ikävä ja hän puhui höperöitä. Puhelun jälkeen olin utelias ja kävin miehen profiilissa. Online taas.
Tänään en vastannut puheluun, vaan laitoin myöhemmin tekstarin, jossa väitin olleeni lenkillä. Sitten tuli tekstarina suukkoja ja halauksia. Minua ei enää kiinnosta onko mies online vai ei. Enkä minä ole mikään stalkkeri.

Minun moraalini sanoo niin, että kun tapaillaan yhtä -olkoonkin että suhde on ihan alussa- niin silloin ei etsitä uutta seuraa netissä. Jos taas etsitään uutta seuraa, ei pusutella puhelimessa ja suunnitella sänkyyn menoa toisen kanssa.

Olenkohan minä saanut liian ison kolauksen eksmiehen pettämisestä? En enää tiedä mikä on oikein ja normaalia, vai?

3 kommenttia:

  1. Tsiisus!

    En nyt oikein tiedä, mitä tähän sanoisin. Mutta olen samaa mieltä siitä, että jos jonkun kanssa suunnitellaan jo sänkyynmenoa yms. niin sitten ei olla haku päällä. Sekin, että mies muka oli jo menossa nukkumaan ja silti online, niin... Aikamoinen pelimies. Minä löisin sinun tilanteessasi jarrut pohjaan. Et tarvitse lisää sydänsuruja.

    VastaaPoista
  2. Neonilla, mukava kun kommentoit! Aloin jo epäillä itseäni ja arviointikykyäni. Ja ajattelin, että maailmanmeno vaan on tällaista ja että reagoin liian jyrkästi.

    Mies antaa tosi luotettavan ja uskollisen kuvan, mutta nyt täytyy todeta, että en todella osaa lukea miehiä.

    Täytyy jäähdytellä, pelimiestä en todellakaan halua/tarvitse.

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  3. no huh mika kaanne!
    ei tuollaisia pelimiehia, hus, pois!

    VastaaPoista